FAQ
1. Môžem si kúpiť tovar z e-shopu v sídle Vašej firmy alebo v kamennom obchode?
Náš e-shop predáva tovar len prostredníctvom internetu.
Ak by ste mali záujem o osobný odber a vyskúšanie oblečenie, tak je to možné iba po uzavretí objednávky cez e-shop a dohovore na e-mailu: info@damson.cz alebo telefonicky na čísle: +420 733 705 945.
Skúšanie oblečenia a osobný odber je možný v čase od 12.00 - 15.00 hod.
2. Za ako dlho Vám objednaný tovar odošleme?
Tovar, ktorý je v našom e-shope skladom odosielame do 24 - 48 hod. po objednaní!
Výnimku tvorí tovar na objednávku, kde je dodacia doba 10 dní.
V každej kategórii nájdete výrazné tlačidlo "Zobrazit jen zboží skladem", vďaka ktorému si môžete vyfiltrovať produkty, ktoré máme pripravené ihneď na odoslanie.
3. Aká je cena za zaslanie balíka na Slovensko?
Tovar posielame prepravnou spoločnosťou PPL za cenu 3.99 € pri platbe vopred na Slovenský účet, alebo 4.90 € pri platbe na dobierku - čiastku za tovar platíte vodičovi prepravnej spoloč. DHL pri odovzdaní zásielky
PRI NÁKUPE NAD 70 € JE POŠTOVNÉ ZADARMO!
Novo posielame cez službu Zásilkovna. Zatiaľ iba pri platbe vopred na účet.
Cena tejto služby vyjde zhruba na 2,54 €.
Cena u dodania sa môže meniť podľa aktuálnych kurzov!
4. Aká je cena za zaslanie balíka v Českej republike
Tovar posielame taktiěž prepravnou spoločnosťou PPL za cenu 75 Kč. Ak si tovar budete priať poslať na dobierku (platíte vodiči PPL pri odovzdaní) zaplatíte z dopravu spolu 125 Kč.
PRI NÁKUPE NAD 2000 Kč JE POŠTOVNÉ ZADARMO!
Pro české zákazníky slouží e-shop www.i-moda.cz
5. Ako môžem za tovar zaplatiť?
Môžete platiť týmito spôsobmi:
- Platba vopred na účet (zákazníci zo Slovenska platí na účet vo Slovenskom banke). Tovar odosielame ihneď po pripísaní platby na náš účet.
- Dobierka PPL - tovar zaplatíte priamo vodičovi pri prevzatí zásielky hotovosti
- Platba kartou vodiči PPL pri prevzatí zásielky. V e-shope zvolíte "dobierka PPL"
6. Je možné objednávku dodatočne upraviť?
Áno, kedykoľvek než dôjde k odovzdaniu zásielky zmluvnému prepravcovi - teda PPL.
7. Dá sa tovar vymeniť?
Áno, je to možné. Ak si prajete objednať napríklad inú veľkosť alebo sa rozhodnete pre iný tovar, je potrebné uskutočniť novú objednávku. Tovar odošleme v najbližšom možnom termíne a po vrátení tovaru ktorý sa bude meniť. Dopravu pri prvej výmene hradíme my.
8. Môžem zakúpený tovar vrátiť?
a) V prípade spotrebiteľských e-zmlúv sa uplatňuje §53 ods. 6 a 7, podľa ktorých má spotrebiteľ právo odstúpiť v lehote 14 dní od prevzatia plnenia bez udania dôvodu.
b) Kupujúci odošle vrátený tovar/tovar na výmenu na svoje náklady (najlepšie doporučene) na adresu prevádzkovateľa: Damson s.r.o., Wolkerova 285, 73911 Frýdlant nad Ostravicí spoločne s vyplneným formulárom, ktorý dostanete v zásielke, alebo si ho môžete vytlačia tu.
c) Tovar spolu s vyplneným formulárom je nutné odoslať tak aby bolo najneskôr do 14 dní od prevzatia zásielky odoslaný na adresu prevádzkovateľa.
d) Ak sa nám tovar vráti použitý, bez obalu, visačiek alebo inak znehodnotený, má predávajúci podľa zákona právo si z hodnoty tovaru odpočítať zodpovedajúcu časť nutnú k uvedeniu tovaru znovu do predaja - obchodné podmienky
ZÁSIELKY ODOSLANÉ NA dobierku nebudú prijaté - ĎAKUJEME!
9. Za ako dlho a akým spôsobom dostanem peniaze za vrátený tovar?
Splatnosť vrátenej čiastky kupujúcemu je 14 dní od prevzatia vráteného tovaru, a to buď prevodom z bankového účtu - bez poplatku, alebo zloženkou.
10. Aká je prevádzková doba Vášho zákazníckeho centra?
Sme Vám k dispozícii každý pracovný deň od 9.00 hod. do 15.00 hod. Väčšinou sme ale dostupní iba na e-maile info@damson.cz
11. Môžem odoslať objednávku bez registrácie?
Áno, v našom e-shope NIE JE nutná registrácia na objednanie tovaru, ale registráciou v našom e-shope získate ďalšie výhody.